Hoe kun je via je iPod muziek sturen naar je mobiel?

Ik weet wel dat het moet via bluetooth maar dan kan hij hem niet vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kan niet want Apple ka. Aleen naar Apple ik kan dus alleen maar van me iPhone naar m'n Mac iPod en iPad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is door het strenge beleid van Apple niet mogelijk maar eigenlijk ook wel logisch. Stel je voor: ik koop een liedje in iTunes voor 1 euro en kan het dan onbeperkt delen met vrienden/familie etc. Dan verdient Apple (en natuurlijk de artiesten er niks meer aan). Er is trouwens wel een jailbreak tweak hiervoor, die ga ik even voor je opzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De tweak heet Celeste
Het ligt er een beetje aan wat voor mobieltje je hebt, via Bluetooth kan niet, want de muziek is beschermd tegen kopiëren.
Als je Internet op je mobiel hebt kun je het misschien via Dropbox doen, daarin kun je bestanden zetten op Internet en dan kan je er overal bij;