Mijn HTC Wildfire start heel langzaam op. Kan ik hier iets aan doen en hoe komt dit?

Soms duurt het wel 2 minuten, voordat ik mijn pincode kan invoeren. Wat kan ik eraan doen en hoe komt dit? Ik heb een 8 GB kaartje als ik het goed heb, en had eerst een 2 GB. Ligt het hieraan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Misschien een back-up maken en je HTC opnieuw instellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook met mijn HTC Legend. De telefoon is als het ware een kleine computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent niet de enige waarbij de HTC er lang over doet op te starten. Ik ken meer mensen die er problemen mee hebben (Wildfire, Touch Diamond, Touch Diamond II). Gewoon geduld hebben en je telefoon zo min mogelijk uitschakelen lijkt me het beste voorlopig (tot dat iemand een beter antwoord geeft met bepaalde software o.i.d.. Dat zal waarschijnlijk wel bestaan). Ik hoop je toch wel gerust gesteld te hebben dat je niet de enige bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(Dit ben ik ook.)

Oké, maar ik heb de telefoon pas een week of twee. Dus aan de software zal niets mis zijn. Ik heb ook van plan om het even na te vragen bij The Phonehouse, waar ik hem gekocht heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op mijn (geroote) Android toestel werkt de volgende app perfect. Het opstarten duurt 20 seconden !

http://nl.androlib.com/android.application.com-siriusapplications-quickboot-jDpx.aspx

Mocht het niet kunnen,dan blijft de app Launcher Pro ( Frederico Carnales) over en hiermee aan de slag gaan. Dit scheelt enorm veel voor het processortje van Uw Htc Wildfire. Dat kunt U hier dus aan doen.

Groet:Zoekertje