Hoeft niet, je kan ook op wi-fi twitteren en pingen. Als dat hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij T-Mobile is internet de eerste 6 maanden gratis, als je een BB Prepaid koopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij vodafone heb je vodafone blox, voor 12.50 per maand onbeperkt pingen\internet enzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee hoor!!
als je internet op je blackberry hebt
kan je toch pingen en twitteren
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je wilt pingen heb je wel een abbonement nodig. Maar als je op twitter wilt kan dt gwn via wifi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt als je geen verbinding kan maken met wifi een special bb abonnement nodig. Anders kan je gewoon wifi pingen en twitteren en msnen. Als je wilt pingen moet je wel de ping activeren dit gebeurt automatisch maar moet wel via je provider, dus via een special abonnement. Je kan ook via prepaid op bb internet, dit kost maximaal 12,50 per maand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast internet heb je ook een BlackBerry Abonnement nodig om te kunnen pingen. Wel kun je Twitteren als je Wi-Fi hebt of via je provider.