Stof onder je iPod Touch scherm. Kun je hierop aanspraak maken op de garantie ? Ik heb hem bij dixons gekocht. IEMAND HIER ERVARING MEE ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hier geen last van xd, heb m 1 jaar (iPod Touch 3G) welke iPod heb je en hoe lang?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen idee, je kunt altijd even mailen of bellen met Apple, die kunnen je vast helpen

Antwoorden (4)

Hoelang heb je hem ? Als je hem langer als een jaar heb doen ze hier moelijk over ik heb hen zelf ook bij dixons gekocht (2g) beeld zat los had hem net 1 jaar en 1 maand en ze deden er moelijk over het zou 150 euro kosten om hem te laten maken uiteindelijk niet gedaan !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een aparte garantie van de dixons of mediamarkt er bij hebt gekocht kun je hier aanspraak op maken...
De stof kan er niet dankzij apple onder zijn gekomen en dat kunnen zij ook niet voorkomen dus zij zullen het sowieso niet gratis voor je doen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan het proberen. Binnen 1 jaar heb je nog Apple Care
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er stof onder je scherm is gekomen, dan zijn misschien de membramen in je speakertjes (aan de onderkant van je ipod) doorgestoken, of er komt stof binnen via de jackplug of een andere connector die kapot is/ los zit.

Als het stof eronder komt door normaal gebruik dan heb je het eerste jaar na aankoop wettelijk garantie.
Als een van bovenstaande mankementen van toepassing is doordat je je ipod slordig behandelt heb je geen recht op garantie.
Je moet alleen wel een aankoopsbewijs/kassabon kunnen tonen.