Ik heb de samsung galaxi, bij sms box geeft ie 'concepten' aan. Wat betekend dit?

is het dan niet verzonden?
op m'n vorige telefoon waren 'concepten' de opgeslagen niet-verzonden berichten namelijk. Maar deze heb ik wel op verzenden geklikt..
??

Toegevoegd na 12 uur:
ze zijn wel verzonden, maar alsnog geeft ie 'concept' aan..
ik heb ze niet in een andere map gezet ofzo.
Dus bij het ene smsje geeft ie niks extra s aan, en bij de andere 'concept'..

Toegevoegd na 12 uur:
bij het overzicht van verzonden en ontvangen smsjes geeft ie in het rood 'concept' aan , voor de duidelijkheid.
Verder kan ik geen optie vinden 'verzonden smsjes'

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.7K

Antwoorden (3)

Het kunnen ook gewoon zelf opgeslagen berichten zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
concepten betekent gewoon concepten. dus een soort blauwdrukken voor toekomstige smsjes. bij mijn samsung staan dr al n paar in met standaard inhoud voor als je te laat bent bijvoorbeeld. als je naar n hoop verschillende ontvangers hetzelfde smsje regelmatig stuurt dan is dat handig om daar n concept smsje voor te hebben. sommige foons slaan daarom standaard je smsjes in concepten op. kijk bij sms-instellingen of daar n keuze "opslaan in concepten" is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het inderdaad net als op je vorige telefoon is en dat ze nog niet verzonden zijn. Misschien had je geen verbinding op het moment dat je ze probeerde te verzenden? Vraag eens aan de ontvanger of hij/zij ze wel heeft gekregen, dan weet je het zeker.