vaak als je een prepaid telefoon koopt is deze gelocked voor de simkaart welke erbij zit.

Nou kan je naar de zwarte markt gaan in beverwijk indien jouwe gelocked is en hem daar simlock vrij laten maken!!

dan kan je er elke kaart indoen die je wilt en dus een sim only abonnement nemen voor je bb.

Toegevoegd na 1 minuut:
desondanks weet ik niet of dit eigenlijk wel zou mogen!!

dus stel ik tevens voor om geen prepaid bb te kopen maar gewoon een simlock vrije!!

op internet kan je er genoeg vinden en zijn net zo duur als een prepaid in de winkel !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kan een Blackberry simlockvrij kopen. Dan kan je van iedere provider de simkaart erin. Je kan dan een sim-only abonnement afsluiten, dan betaal je alleen voor je bellen, smsen en internet en niet voor een eventuele telefoon. Dit abonnement is ook goedkoper dan een abonnement waar je een telefoon bij krijgt. Je kan bij iedere provider een sim-only abonnement afsluiten, ik zou je aanraden bij de provider van je keuze even op de site te kijken en te zoeken naar een sim-only optie. Mocht je dit niet vinden kan je altijd een winkel raadplegen en vragen naar sim-only zij zullen dat weten wat je bedoelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bb heeft toch speciaal bb-internet ofzoiets? Dat je er alleen op kan met een simkaart van bb ofzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja idd voor bb ben je speciale bb sim kaart nodig
Dan neem je een " sim only" obbonement. Dan bel je vaak goedkoper. Let op of je telefoon wel som lock vrij is of je moet je abbonement kopen van de zelfde provider.