Vraagje over de apple peel 520

Betekent gprs mogelijkheid dat je internet verbinding met je mobiel kan maken met dit hoesje? En waarom is het zo onbekend? Zijn er mensen die dit zelf gekocht hebben, zo ja hoe vind je het? En kan er een normale simkaart in?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

GPRS staat voor: General Packet Radio Service.
Dit is een techniek op het GSM-netwerk die het mogelijk maakt om meer en sneller informatie te verzenden en ontvangen met GSM-telefoons. Met GPRS wordt de informatie niet in één keer over het netwerk gestuurd maar in stukjes, zogenaamde pakketjes. Hierdoor is het mogelijk via een mobiele telefoon gemakkelijk informatie uit te wisselen. U kunt ermee mobiel internetten, bijvoorbeeld e-mail checken en snel foto`s verzenden.
Ik heb een aantal weken geleden een iPeel 520 besteld in China voor €40,-. Leveringstijd 2 weken. Het hoesje werkt alleen als je je iPod jailbreakt en er de benodigde apps op installeert, staat in de handleiding uitgelegd. Je stopt een normale simkaart in het hoesje (nederlandse prepaid of abo). Na installatie en test, kun je bellen en sms-en. Geluid en ontvangst is goed. Alleen bij laadt de batterij van het hoesje niet op, dus heb ik er nu niets meer aan, je hebt geen garantie ofzo... en ff bellen naar China doe je ook niet zo snel... (overigens kon ik niet internetten met dit hoesje, maar ik geloof dat dit al wel mogelijk is met de nieuwste modellen)
Bron: eigen ervaring
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik spreek alleen uit eigen ervaring... 