Ik zou zeggen iPhone!
Ik heb er zelf ook 1, en heb ook andere gehad.. iPhone spant de kroon...

Ook de apps zijn super...
Mensen lopen wel te miepen dat de apps gekeurd moeten worden door Apple alvorens ze in de app store komen, maar dit is alleen maar goed.. je krijgt alleen maar goede apps...
Dit is anders met bijv Android.. daar kan je alles in zetten, dus ook slechte apps, en potentiele virussen enzo... ja het is open, maar kan ook te open zijn...
Ik wil nog wel eens zien hoe lang Android het vol houdt...
Windows phone 7 begin ik niet eens over.. wegblijven, zover als je kunt... niet eens naar kijken....

Wil je gebruiksgemak, mooie stijl, goede apps dan ga je zeker voor iPhone...
Ze zijn misschien iets duurder, maar zeker het geld waard...

Wil je goedkoper, maar ook minder goed, dan ga je voor Android...

Toegevoegd na 51 seconden:
En Blackberry's zijn rare telefoons (persoonlijke mening) ze kunnen van alles, maar het ding is zo onhandig...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

persoonlijk zou ik de blackberry curve zeggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Htc of iPhone
Htc kan wel beter tegen een stootje dan de meeste smartphones
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Absoluut i phone ! Nu inmiddels een jaar en geen minuut spijt van. En
Me volgende telefoon word ook weer
Een iPhone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een iPhone natuurlijk. De beste in zijn soort en de mooiste smartphone wat er is. En let op hè de beste apps wat er zijn is van appel. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk ook dat de Iphone het beste en het mooiste is, maar ook verreweg de duurste. Bovendien ben ik niet erg gelukkig met de hooghartige houding van Apple. In feite kun je beter een apparaat kiezen wat je graag hebt, al dan niet met prepay. Dan ben je niet afhankelijk van aanbiedingen toestel/abonnement. Hier worden vaak uitloopmodellen gedumpt en zit je met een oud apparaat of met een duur abonnement.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou dan zeker voor de samsung galaxy s gaan,heb deze telefoon nu een half jaar en nog geen minuut spijt.
ik twijfelde zelf ook tussen de iphone en de galaxy.
heb toen advies gevraagt bij belcompany en riepen in koor samsung galaxy.
bij de galaxy zijn alle aplicaties allemaal gratis,ook gratis muziek enz enz
met een iphone moet je betalen voor de meeste apps en muziek(itunes)
ook is het scherm groter van de galaxy,verder is hij zeer gebruiksvriendelijk en supersnel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
samsung galaxy s2!
echt een topper.
op de 2de plaats komt de iphone, de s2 komt op nummer 1 omdat hij veel sneller is en ik persoonlijk meer van android hou.
je kan je telefoon meer aanpassen naar je eigen smaak, het home screen van de iphone ziet er bij iedereen hetzelfde uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPhone, grote keuzen in apps, virusvrij, 3G internet verbinding en het is natuurlijk Apple!