Vraag over de samsung chat 335

Ik wil graag de samsung chat 335 kopen.
Maar ik wil hem dan graag in het wit, niet zilver maar wit.
Alleen ik kan hem nergens vinden op het internet, als ik op afbeeldingen druk dan zie ik wel een witte, maar verder kan ik alleen zwart, zilver goud en roze vinden. Weet iemand een site waar een witte op staat voor €89,99?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

90 euro ? Zullen we naar de 80 gaan?

http://www.vodafone.nl/shop/telefoon/prepaid/cat16170015/prepaid-samsung-chat-/sku51950021/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

op onderstaande site alleen kost hij daar 94 euro.

Toegevoegd na 3 minuten:
Volgens mij zijn de witte iets duurder dan de andere kleuren.
en wat is 5 euro op zo n bedrag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij bol.com heb je de witte samsung chat, maar wel voor 94,95. Voor die 5 euro extra heb je wel een betrouwbare webshop natuurlijk.

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/samsung-chat-335-wit/9005000011077310/index.html