Hoe kan je met een blackberry een contact of een afspraak dupliceren?

Heb een bb Torch 9800.

Heel vaak heeft een afspraak een vervolgafspraak en zou het gemakkelijk zijn om de afspraak te dupliceren om vervolgens de datum/tijd aan te passen.

Voor contact geldt hetzelfde als je een nieuw persoon van een bestaande bedrijf wilt toevoegen. De bedrijfsgegevens blijven dan hetzelfde, alleen de naam van de persoon en telefoonnummer/email veranderd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of het voor jou het zelfde werkt met afspraken dupliceren, ik heb namelijk de BB Bold 9700 maar bij mij werkt het zo: Maak een afspraak bijvoorbeeld op dinsdag 4 januari. Als je deze afspraak aan het invullen bent en je scrolt naar beneden, dan kun je kiezen bij 'terugkerend' voor dagelijks, wekelijks, maandelijks, jaarlijks. Als je dan bijvoorbeeld wekelijks aanklikt kun je een getal kiezen. bijvoorbeeld: 1 voor als het elke week is op dinsdag, 2 voor als het 1 keer in 2 weken is, 3 voor 1 keer in de 3 weken etc. Is dit wat je bedoelt? :$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat ken ik en bedoel ik niet.
Het is meer dat je van te voren niet weet wanneer de 2e afspraak is. Dat hoor je pas bij de 1e afspraak.
Zoals de tandarts voor controle en een vervolgafspraak voor de gevonden gaatjes.

Antwoorden (1)

Installeer de BlackBerry Desktop Manager software. Deze staat op de CD die normaal gezien bij je BlackBerry zit. Als je hem kwijt bent kan je het rechtstreeks downloaden van de blackberry site.

Verbind je telefoon met je computer via het kabeltje dat er ook normaal gezien bij zat. De Desktop Manager zou normaal gezien nu automatisch moeten starten.

klik op "Backup and Restore" tab in de BlackBerry desktop management software. Dan klik op "Advanced Options."

Klik op contacten, Duid dan de back-up optie aan. De contacten zijn nu gekopieerd naar je pc zijn harde schijf. Hier kan je ook de contacten gewoon kopieren.

M.v.g.

Mrboonen

Toegevoegd na 9 minuten:
De simpelste weg om agenda items te dubliceren:

* In "Dag zicht (in je agenda/kalender", selecteer je de afspraak
* BlackBerry key; en kies "Stuur als MMS"
* Selecteer eender welke ontvanger
* In the bericht editor, selecteer je de afspraak
* BlackBerry key; selecteer "bekijk afspraak"
* BlackBerry key; select "aan kalender toevoegen"
* Return key (om terug te keren naar bericht)
* Return Key; selecteer 'wijzigingen negeren'

nu ben je terug bij je kalender and met het
dubbele agenda-item. open het en wijzig het.

M.v.g.

Mrboonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank u wel mr Boonen. Maar helaas heb ik geen computer bij me als ik op pad ben. Ik zoek een oplossing op het toestel zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ow.. dit weet ik niet, sorry.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor je toevoeging. Het is voor de agenda items gelukt.
Voor contacten werkt het helaas niet. Ik kan alleen maar het contact 'bijwerken'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oké. Ben blij dat u er toch iets aan heeft! :)