Ja dat kan. Heb ik ook 's gedaan. Nadat je de software hebt gedownload, voordat je het op je R4 zet, in de mappen zoeken waar de grafische bestanden staan. Deze kun je met bijvoorbeeld Photoshop aanpassen en opslaan. Vervolgens bestanden op R4 zetten en klaar is kees...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bedoel je een R4 kaart voor de Nintendo DS? Geloof niet dat dat kan.. als je dat bedoelt tenminste..