Hoe komt het dat mijn BB Bold 9700 vaak vastloopt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja.. Blackberry hè!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik heb mijn Blackberry nu ongeveer een half jaar en hij gaat nu de laatste tijd steeds vaker vastlopen. Ook heel vaak met de 'twitter for Blackberry app'.

Het beste antwoord

Dat komt meestal voor als je teveel applicaties tegelijk hebt draaien of je geheugen bijna vol is.
Wat je kunt doen is je BB toets ingedrukt houden , dan komt er een balkje in beeld waarop je kunt zien welke applicaties allemaal draaien. Schakel er daar een paar van uit door er vanuit dat balkje op te klikken en dan op de return knop te drukken ( half ronde pijltje naast de rode bel toets) Daarnaast kun je ook nog een battery pull doen. Dus je batterij er uit halen terwijl he BB aan staat en hem na 10 seconde weer terug te doen. Je BB reset zichzelf dan en herstelt eventuele fouten. Opstarten duurt dan wel even een paar minuten.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje, maar sommige apps staan dan nog wel in dat balkje..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is normaal. er blijven er een aantal standaard staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De batterij er af halen, doe ik altijd terwijl de telefoon aan staat. Succes! :-)

Andere antwoorden (2)

Misschien laad je hem op als ie leeg is dat is slecht voor zijn prossesor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Vodafone medewerker heeft mij verteld dat je 1 keer in de week je batterij er even uit moet halen en na 10 seconden terug doen. het opstarten duurt dan inderdaad lang, maar als je dit 1 keer in de week doet zou je geen problemen moeten hebben met vastlopen. Ikzelf doe dit tegenwoordig ook 1 keer in de week en sindsdien is hij nooit meer vastgelopen (behalve die ene keer dat mijn broertje het grappig vond om me via whatsapp onbeperkt veel smiley's te sturen)