kan je hyves op je ipod

als app

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hyves intypen bij de zoekfunctie van appstore kost minder tijd dan hier een vraag stellen en op antwoord wachten. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van de appstore *
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar ik heb nog geen ipod

Het beste antwoord

Ja, er is een Hyves app in de Appstore, voor de iPod Touch, de iPhone en de iPad.
Kimath
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Inderdaad die is er ook. Ik vind persoonlijke de mobiele site via Safari fijner werken dan de app.

Andere antwoorden (6)

Ja, gewoon zoeken in de app store
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja via de app, en gewoon naar de site gaan. Dan krijg je een mobiele versie van de site, die lijkt een beetje op de app. Je kan via de mobiele site ook op pc versie drukken. Dan krijg je de volledige site, maar die is erg langzaam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja typ hyves in by appworld en dan heb je gratis download
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan,je kunt gewoon op zoeken www.hyves.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja gewoon zoeken op "Hyves" in de app store
Het is ook nog gratis als ik me niet vergis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan. Via de appstore en gwn via internet.