Mijn Htc legend synchroniseert twitter ineens met facebook. Wat nu?

Mijn tweets worden op htc legend ineens gesynchroniseert met Facebook. Ik wil dit niet! Hoe stop ik dit? Help!

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik heb het geprobeerd op de beide onderstaande manieren maar dat lukt niet.. Tweets die ik verstuur via laptop daar is niks geks mee. Het gaat erom dat twitter en facebook via mijn htc samenwerken.. Help!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ga op de computer naar je twitter account toe, klik dan links bovenin op je naam en dan op settings. Ga dan naar applications, helemaal links in het nieuw verschenen menu.
Verwijder dan de facebook application, dit zou het probleem moeten verhelpen.

Natuurlijk kan je dit altijd ongedaan maken!

Succes,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Andersom kun je het ook vanuit je facebook-account ongedaan maken. Ga op je PC naar je facebook en klik links onder je profielfoto op 'meer'. Je krijgt dan het twitter-vogeltje te zien. Als je op het kruisje voor het vogeltje klikt, wordt de synchronisatie opgeheven.