mijn htc kan niet meer worden aangesloten

Sinds kort kan ik mijn HTC Incredible S niet meer op mijn computer aansluiten. Zodra ik dit doe krijg ik de melding: 'apparaat wordt niet herkent'. Ik heb meerdere computers, kabels en instellingen geprobeert. Ook opnieuw opstarten van pc of smartphone werkt niet. Zodra ik de tel. weer ontkoppel, wordt mijn sd-kaart niet meer herkent door mijn tel. Iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen of wat hier de oorzaak van is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Heb je al geprobeerd om je SD card te formateren. Waarschijnlijk zit er een beschadigd bestandje op of zo. Formateren helpt meestal wel. (Probeer wel eerst je bestanden veilig ergens weg te zetten als dat nog kan)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het echt niet meer gaat kan je hem gewoon terug brengen htc heeft een goede garantie