Blackberry Error: Wat moet ik doen?

ik kan mijn Blackberry Curve 8520 niet opstarten.
Er staat: Reload Software: 552
Wat moet ik doen?
Terug naar de winkel?

ALVAST BEDANKT!

Gr,
Mark

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Volg de volgende stappen:
- haal de batterij uit de BlackBerry (niet aan de lader)
- wacht 5 minuten (niet al na 10 sec, dit werkt niet)
- stop je batterij er weer in.

Probleem niet opgelost?
Probeer dan het volgende:
- start BlackBerry Desktop mannager op, op je computer (te downloaden vanaf de BlackBerry site)
- sluit je BlackBerry aan met een micro-USB kabel (wordt standaard meegeleverd)

Als het probleem hierna nog niet is opgelost, zou ik terug gaan naar de winkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga naar deze site http://us.blackberry.com/support/downloads/download_sites.jsp Kies daar voor bv Vodafone Nederland of T-Mobile Nederland, afhankelijk van je provider. Kies dan je toestel ( in jouw geval dus de curve 8520) volg de verdere instructies en je kunt je software downloaden naar je pc. Sluit je Blackberry aan op je pc en je kunt de software opnieuw installeren op je BB .