wat is een betere en goedkopere telefoon? een htc desire, htc wildfire s of een samsung galaxy ace?

en wat zijn de plus en min punten van deze telefoons? en wat is de prijs er van?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ga voor HTC, Samsung is de batterij veel en veel te snel op. Dus je zal wel 2x per dag moeten opladen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar voor welke htc? desire of wildfire?
Op volgorde, van duur naar goedkoop:
1. Samsung Galaxy S (8GB): €389,-
3. HTC Desire: €349,-
2. Samsung Galaxy Ace: €259,-
3. HTC Wildfire: €219,-
*deze prijzen zijn op basis van een simlockvrij-toestel.

Het beste toestel staat bovenaan, het minder goede toestel onderaan.

De beste uit dit rijtje is de Samsung Galaxy S, een concurrent de Apple iPhone. Ook is de Galaxy S goedkoper geworden omdat de Galaxy S II en de Galaxy S plus zijn uitgekomen.

Daarna komt de Desire; deze raad ik je zeer aan, omdat HTC´s in deze prijsklasse top-toestellen zijn en de Desire nu een stuk goedkoper is omdat de Desire S is uitgekomen.

De Galaxy Ace is het kleine broertje van de Galaxy S. Dit is een Smartphone, waar je niet al te veel geld aan uit geeft en toch goed is.

Onderaan staat de Wildfire, een van de goedkoopste toestellen van HTC. Niet een geweldige topper als de Desire; de Wildfire is vergeleken met de Desire een stuk trager en mist een paar functies. Ook deze is goedkoper geworden, omdat de Wildfire S is uitgekomen.
--
Mijn tip: Schaf de HTC Desire (S) aan, prepaid, of met een goedkoop abonnement!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een lg optimus 2x speed is ook goed