Hoe gebruik ik ovi kaarten op mijn mobiel zonder data kosten?

Ik heb kaarten via wifi gedownload en toch heb ik nu datakosten. Als ik de kaarten wil gebruiken zonder datakosten, hoe doe je dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
amigo
12 jaar geleden
Is dat nu gelukt? Ik heb nl precies dezelfde vraag. Ik heb echter een telefoon MET abonnement (maar zonder internet)
Ik vond zelf die info in dat boekje nl nogal verdacht. elke keer stond er gratis maar wel met zo * erbij. Dan krijg ik altijd argwaan dat ik de kleine letters mis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het nog niet uitgeprobeerd omdat het een kaart in het buitenland betreft. Heb ook een abo zonder internet.
Alle info die hierover te vinden is is schimmig en onduidelijk en je wordt verwezen naar je provider, en die bevestigt alleen dat je datakosten maakt en hoe je dit kunt voorkomen...door geen internet te gebruiken...dûh...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je provider heeft wel gelijk... Je moet dan in Nederland eerst de desbetreffende kaarten in het telefoongeheugen zetten en vervolgens je internet in het buitenland uitzetten.
Internet via je mobiel in het buitenland kost je altijd handen vol met geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een Nokia N95 8GB en ik kan nergens vinden waar ik internet offline zet, behalve bij Profielen. Wie helpt?

Antwoorden (2)

Ik gebruik ze ook op mijn prepaid toestel zonder internet.
Downloaden middels de usb kabel en internet uitzetten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
amigo
12 jaar geleden
kan dat dan ook bij een toestel met abonnement (maar zonder internet in principe)?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor dat gaat prima, gewoon de telefoon aansluiten met de USB, naar OVI maps gaan en gewoon de kaarten er op zetten. De kaarten staan gewoon op de geheugenkaart of in het telefoongeheugen. De handleiding is niet erg duidelijk op dit gebied maar dit terzijde.
je kunt in de instellingen de internet toegang uitzetten... offline.