Ik heb op me bb bold een zwarte streep op me beeldscherm gekregen. Hoe krijg ik hem weg!

Ik heb hem niet laten vallen of zoiets.Wel heb ik hem altijd in een sillicionen hoes. Ik zou ook een foto plaatsen van de streep. Help mij!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan betekend het de pixels van je beeldscherm op die plaats niet meer werken. Die moet je laten maken bij een telefoon winkel of opsturen naar je verzeker/ of plaats waar je bt gekocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zit het op het glas? Dan zou je voorzichtig met een doekje en wat wasbenzine kunnen proberen het weg te poetsen.

Zit het onder het glas? Dan is er niets aan te doen, dan is er waarschijnlijk een scheurtje dus een lek onstaan in het LCD scherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het zit onder het glas alleen als het een lek zou zijn zou het dan niet zo zijn dat het zeg maar als een olievlek eruit ziet
Aii, Ik heb dat ook bij mijn PSP beeldscherm. Het LCD scherm is dan stuk. Je kan naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht en vragen of ze het kunnen maken. Maar volgens mij is dat wel heel duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is niet goed is je lcd is stuk gegaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is er iets wat ik er aan kan doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
terug gaan naar de winkel en als je nog garantie heb heb je recht op een nieuwe je heb iets gekocht wat niet doet na behoren en dan moeten ze een nieuwe geven of anders en waardevolle vervanger