Mediamarkt Amsterdam noord. Direct meenenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch fijn dat je als 34 jarige niet als mens maar ook niet als kind word gezien. Misschien zou je iets duidelijker kunnen zijn over wat je nu eigenlijk bedoeld als het antwoord mediamarkt je niet aanstaat.
De vriendin van mijn moeder heeft ook een IPad gekocht van hier. (zie bron)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een gespecialiseerde computerzaak. Meer kennis dan die winkel met veel rood en wit waar het net een supermarkt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je met 'het beste' bedoelt, het veiligst, dan kun je het denk ik het beste via de site van Apple doen, aangezien dit een product van Apple is.

Als je met 'het beste' bedoelt, het goedkoopst:
Kijk op marktplaats of Ebay. Daar vind je ze meestal wel goedkoop. Alleen moet je hier heel erg uitkijken voor oplichters, vooral bij dit soort producten zijn die erg actief.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie bron voor de Apple Store.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij betrouwbare winkels zoals dixons, bol.com, mediamarkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.MyGadgetStore.nl, al uw iPhone en iPad accessoires.