Absoluut een iPad.
Alle anderen (Xoom, Android enz enz) zijn allemaal slappe aftreksels van iPad. iPad is enorm gebruiks vriendelijk, dat moet ik op Android nog maar zien... op Android app store zwerft heel veel rotzooi rond (ook spyware achtige rotzooi) op de app store van Apple is dat niet zo, dus ook daarmee zijn ze beter....

Iedereen speelt catch up als het om tablets gaat, maar de master in tablets, mp3 spelers, telefoons en computers (op alles eigenlijk als je het mij vraagt) is toch echt Apple!

Wees verstandig, en laat je niet misleiden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een iPad 2.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPad is "The Real Thing", de rest is hier allemaal; van nageaapt. en door nog geen één met dezelfde kwaliteit..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet me aansluiten bij de rest.

Niet alleen zijn concurrerende tablets meestal bijna net zo duur of zelfs duurder, ze zijn gewoon sterk onder de maat. Niet alleen kwa hardware maar vooral kwa software. Apple is als enige in staat geweest om echt kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor dit nieuwe type apparaat. En bij dit soort apparaten is het echt de software dit het verschil maakt. Net als bij je telefoon.