Ik heb een Iphone 3G en raak al mijn btg kwijt

Ik heb dus een Iphone en deze is simlockvrij en prepaid.
Ik heb geen internet abonnement erop omdat ik hem alleen gebruik met wifi.
maar als ik op school dus via wifi het internet gebruik raak ik gewoon elke 10 minuten een euro kwijt, een paar keer is niet zo erg maar het is niet fijn dat ik na een dag elke keer 10 euro kwijt ben waar ligt het aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je zeker dat je je 3G en data roaming uit heb gezet? want het is voor zover ik weet onmogelijk om geld kwijt te raken aan wifi zonder toestemming of iets dergelijks te geven.

Het beste antwoord

Op een of andere manier gebruikt ie toch internet via het GSM netwerk...

Ik zou eens gaan kijken of je Cellular data network geconfigureerd is.. zo ja, dan kan je telefoon gewoon via GSM netwerk net net op, en aangezien je geen internet pakket hebt snoept ie heel duur van je beltegoed...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volgens mij maakt jou telefoon automatisch verbinding met het internet, ook wanneer er geen wifi is, mijn vader had precies hetzelfde probleem.. Ga even langs je provider om de instellingen te laten controleren.. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je naar instellingen gaat en dan naar algemeen en dan netwerk kun je mobiel data uitzetten dan zal je
Btg het langer vol houden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dataroaming uitzetten?
Je iPhone maakt toch op een of andere manier verbinding met internet.

Kijk anders eens bij de iPhoneclub.