Blackberry bold 9700, Ik heb een usb kabel maar hij leest hem totaal niet waardoor er geen connectie is tussen toestel en de pc.

Moet ik iets downloaden om de connectie te kunnen pakken? Hopelijk kan iemand mij goed daarbij helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als het goed is, is er een cd bij je Blackberry geleverd. Hiermee kan je desktopmanager installeren en vervolgens je Blackberry met de computer connecten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de software eerst installeert die je erbij hebt dan zal de pc je BB herkennen zodra je hem aansluit. Dan krijg je zodra je hem aansluit op je BB zelf de vraag of je de gegevens verbinding met je pc wilt toestaan. Dan klik je op ja en je kunt hem gewoon uitlezen via de software en je kunt hem in je pc terugvinden als extra harde schijf.