Hoe installeer je Blackberry App World opnieuw, nadat het icoontje uit je menu verdwenen is?

Het icoontje van Blackberry App World verdwijnt steeds. Ik zie dan op al die fora dat je BB App World opnieuw moet installeren, maar als ik bij Google ontyp: Blackberry App World opnieuw installeren krijg ik geen goeie resultaten... Wil iemand dit domme meisje helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

ja ik wil je wel helpen.

als je op je blackberry internet opstart, moet je naar het menu gaan en dan druk je op: ga naar. dan staat er iets naar onder startpagina (blackberry bladwijzers). daar druk je op, dan scroll je iets naar beneden en staat er blackberry app world, daar kun je het downloaden!

alsjeblieft!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier is een directe download link: www.blackberry.com/appworld/download doe dit op je blackberry browser