Mc donalds Gratis Wi-fi?

Iedereen zegt dat er in Mcdonalds gratis wifi te verkrijgen is. Maar wat is de versleutelingscode eigenlijk??
iemand al er8er gekomen?
Zou fijn zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Die is er niet.
Je verbind met het netwerk. Dan moet je iets accepteren en dan heb je internet.
Misschien probeer jij op het privénetwerk te komen.
het gratis netwerk is onbeveiligd, dus als jij alleen maar een netwerk ziet met een slotje hebben ze daar geen gratis internet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat "iets" dat,je moet accepteren zijn de voorwaarden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij MD heb je geen code nodig! Je moet alleen instemmen met hun voorwaarden...!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt daar wifi dus gratis internet zonder code
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een wifi verbinding houd niet automatisch in dat je geen beveiligingscode hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amsterdam ook niet. Nergens.
Dat zou heek erg onhandig zijn want dan zou iedereen het personeel on de code vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het zou wel een stuk veiliger zijn want nu kan iedereen die ook wifi heeft meekijken met wat je doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@bananenman: In dit geval zou een code daar ook geen veiligheid in bieden. Iedereen kan dus zomaar die code krijgen, waarna dus iedereen de mogelijkheid heeft om mee te kijken. Bestel een frietje, vraag om de code en je kunt alsnog meekijken.
Er staat op de ramen gratis wifi
dus je kan de router van macdonald vinden in de lijst van verbindingen
lijkt mij dat deze gratis toegang geeft
Je komt dan in eerste instantie uit op hun startpagina
waar je dus toestemming moet geven om je mac adres te registeren.
voordat je verder kan gaan
vraag het ander even aan de medewerkers
capthavoc
12 jaar geleden
Tip: koppel met het netwerk en open een nieuwe internet pagina. Er verschijnt dan een site van de mac waar je akkoord moet gaan met de voorwaarden. Zoals hier boven gezegd. Accepteer ze en you're ready to go! ( hetzelfde geldt trouwens voor de wifi van t-mobile in de intercity's)