als ik een bericht wil versturen met mijn Blackberry, komt er soms 'Netwerk buiten bedrijf' op.... hoe kan ik dit voorkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk zit je dan op een plek waar je geen bereik heb, met mijn vorige provider (telfort) kon ik alleen buiten bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent (iets) te ver van een gsm-mast van je provider, waardoor je af en toe onvoldoende bereik hebt. Vraag in je buurt of er mensen zijn met wel een goed bereik en welke provider zij gebruiken. Op een gsm-mast zijn niet automatisch ALLE providers voorhanden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zit waarschijnlijk ergens waar je geen bereik kan hebben.