Je vraag is niet echt duidelijk. Maar een micro-sim kun je gewoon in je iPhone doen, en de iPhone aanzetten. Je hoeft er verder niks geks mee te doen. Mocht dit geen antwoord op je vraag zijn, moet je de vraag even beter formuleren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de rechter zijkant zie je een soort van gat, je hebt er een soort van paperclip bij gekregen. Fie moet je in de gat drukken. Dan gaat ie vanzelf open
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal kan je bij je provider een houder krijgen. Daar stop je hem in en dan past hij weer in andere telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf gewoon geprobeerd mijn microsim in de normale simkaarthouder te centreren. Gewoon een beetje inschatten hoe het gouden deel van een normale simkaart gepositioneerd zal zijn. Bij mij werkt het perfect, ligt natuurlijk een beetje aan je telefoon of dit mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan met een simkaart adapter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Micro-sim naar gewone sim adapter. Bij t-mobile krijg je zo'n ding gratis, dus als je klant bent, ga je er even langs. Anders raad ik je aan om er een online te kopen. In een Nederlandse winkel kosten ze rond de 15 euro. Winst maken is prima, maar 15 euro vragen voor een simkaarthouder van misschien 50 cent inkoop prijs lijkt me overdreven!