Bijna overal wel, als je hoesje Blackberry intikt bij Google krijg je heel veel site's. Zelf heb ik geen Blackberry dus ik weet niet waar echt leuke hoesjes zijn. Succes! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dealextreme.com? Super goedkoop, goeie kwaliteit alleen 2 weken levertijd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eBay en vaak voor een prikkie ook. Heb er al meerdere besteld ( voor mijn iPhone dan)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon op www.google.nl kijken en dan gewoon hoesjes voor blackberry curve 8520 intikken en dan naar fotos en kijken welke je leuk vindt naar die site veel succes