Als je echt een toestel zoekt met vergelijkbare technische specificaties dan moet je denken aan een Samsung Galaxy Ace, die draait ook op een 800mhz processor en heeft eveneens volgens mij ook 512 mb ram. Het enige verschil zal het toetsenbord zijn en de grafische schil die de fabrikant eroverheen gelegd heeft.
Als je het echt hebt over android toestellen dan kan je de andere toestellen er eigenlijk niet echt mee vergelijken. De Nokia's en de Samsung Star Qwerty vallen dan af.
De Samsung Galaxy S en de Desire HD draaien allebei op een hogere frequentie en hebben een betere GPU dan de Desire Z. Technisch gezien zijn deze laatste 2 dus sneller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Wat mij betreft : HTC Desire HD en de Samsung Galaxy S,niet alleen qua prijs maar ook de mogelijkheden.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung star qwerty, nokia N nogwat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Nokia E7. Dat is net als de Desire Z een smartphone met uitschuifbaar toetsenbord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Htc touch pro 2