Hoe kan ik mijn vergrendeling via zoek mijn iphone van mijn iPod touch opheffen?

Ik heb zoek mijn iPhone op mijn iPod geïnstalleerd en wou het eens testen, ik vergrendelde mijn iPod met een wachtwoord, ik drukte mijn wachtwoord in en ik kon er terug op. Maar nu moet ik altijd dat wachtwoord indrukken en dat vind ik best vervelend, Joe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat doe je als volgt: je gaat naar de app; instellingen - dan naar algemeen - daar zie je codeslot staan - je moet hier je code invoeren en daarna staat bovenaan: codeslot uit, je vult hier nog een keer je code in en als het goed is is je code nu uit.
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal correct!

Andere antwoorden (1)

Precies, zoals Piet hierboven zegt. Toch wil ik je een tip meegeven: laat de code erop staan. Áls je hem kwijt bent en een vreemdeling heeft hem, kan hij/zij bij al je automatische inlog programma's naar binnen (mail, twitter, facebook enz) en dat wil je natuurlijk niet. Dus misschien is die onhandigheid van dat intypen vervelend, maar zeker voordelig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt! Ik ben hem een keer op school kwijt geraakt, gelukkig lag hij bij de congierge. Ik vraag me af of andere hem gehouden hadden als ik er geen code op had..