Zijn er telefoons met aanstekerfunctie?

Ik ben altijd mijn aansteker kwijt maar nooit mijn GSM.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
itsme
12 jaar geleden
om die reden heb ik een auto met een aanstekerfunctie.

Het beste antwoord

Ja, Deze bestaan!

De bron verwijst naar een telefoon met een sigaret aansteker.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hij werkt trouwens op de accu van de telefoon, dus zonder gas!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit verbaast me echt, altijd leuk als je hem terug wegsteekt en je vergeet het klepje dicht te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan in je zak stoppen! Oeps! vergeten klepje dicht te doen...
Steenuiltje
12 jaar geleden
Grappig! Weer wat geleerd (niet verwacht dat ze uberhaupt bestónden!). +!

Andere antwoorden (4)

Nee die bestaan niet maar je kan ook gewoon een aansteker aan je telefoon plakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem een zippo aansteker, die zijn wat groter en zwaarder en dan voel je dat in je broekzak of hem wel of niet mee hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze hebben bij de xenos mega aanstekers:D Die raak ej ook niet zo snel kwijt. Heb er ook eentje aan mijn moeder gegeven. Zij is ook altijd haar aansteker kwijt..
volgens mij is dat niet erg gangbaar en als het er is alleen als gadget (en dan waarschijnlijk alleen van slechte kwaliteit).

Ik weet wel een oplossing waardoor je je aansteker niet meer zo snel kwijt bent. Ga naar zo'n "luxe tabaks winkel" en koop een aansteker voor het bedrag waar je een behoorlijk sjieke telefoon voor kunt kopen (zeg maar minimaal 2 nullen voor de komma). WEDDEN dat je die ook niet meer kwijt bent???????
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is echt een goeie tip! Ik ben mijn zonnebril nooit meer kwijt sinds ik er 1 van D&G heb. Ik heb hem al jaren.
Ja ik heb er ook een gevonden. Zie bron.