Vraag over iPod

Hallo,

Ik heb een iPod en steeds als ik mijn pc formatteer dan staat er dat ik maximaal 5 keer een apple product aan kan sluiten ofzo. Ik heb er nu al 2 gebruikt.
Kan ik hier iets aan doen?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt 5 apple apparaten koppelen aan één Apple account. Zo kan je dus gekochte apps (ipad), spellen (ipad, ipod, iphone) en muziek op die 5 apparaten zetten.

Voor je je PC opnieuw formateert moet je te account even intrekken. Ook andere software moet soms gedeactiveerd worden overigens.

Als je dat niet hebt gedaan kan je in één keer alle machtigingen intrekken en elk apparaat weer opnieuw machtigen.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik zeg het verkeerd; je kunt 5 computers in je thuisnetwerk machtigen om de aangekochte bestanden te verdelen over de verschillende PC's. Je kunt per Itunes library (op een PC) meerdere apparaten koppelen.

Om alle machtigineg in te trekken:

1.Klik op iTunes Store in het menu links in iTunes.
2.Als u niet bent aangemeld in de iTunes Store, klikt u op de knop Account en voert u vervolgens uw accountnaam en wachtwoord in.
3.Klik opnieuw op deze knop (uw account-id wordt nu getoond op de knop), voer uw wachtwoord in en klik op Toon account (of "Account tonen" in Windows).
4.Klik in het venster Account Information (Accountgegevens) op Deauthorize All (Alle machtigingen intrekken).

Je kunt deze functie één keer per jaar gebruiken!

Toegevoegd na 10 minuten:
Gebruik een volgende keer de optie in het menu Store.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iphone van Som moet er staan denk ik ;o) Maar het gaat om het vakje dat ik rood heb omlijnd. Dat staat er natuurlijk niet echt, dat heb ik óók in de tekening gezet.

Andere antwoorden (1)

Muziek uit iTunes muziekwinkel zijn met DRM(Digital Rights Management) beveiligd, je kunt op maximaal 5 Apple apparaten je (gekochte) muziek delen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt niet. Je kunt de gekochte muziek, apps, spellen e.d. op maximaal 5 computers gebruiken. Op die 5 computers in je netwerk kan je dan een eigen itunes library installeren en de muziek delen. Hoeveel ipods je aansluit op één library maakt niet uit. Dat kunnen er meer dan 5 zijn. De vraag was hoe je de machtiging kunt intrekken als je je PC formateert.