500MB internet genoeg? HTC met Watsapp

Ik vroeg me af of 500MB genoeg zou zijn, thuis zit ik op Wifi en download ik Apps en alleen buitenhuis zit ik soms op internet misschien 1 uur per dag.

Alleen blijft Watsapp altijd aan en blijft dit alsmaar KB wreten? hoe werkt dit prezies en zal 500MB hierbij genoeg zijn?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit is geen probleem meer dan genoeg als je alleen whatsapp of je mail doet ,

1Tip
Van streamen "filmpjes (live) muziek, youtube etc kijken en luisteren"
Vreet het mb

Dus je kan gewoon whatsapp gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je voor mail twitter msn en what app gebruikt dan verbruik je ongeveer 4mb per dag dus niet egt zoveel