Youtube video's spelen niet af op Opera Mini op de Nokia E72?

Sinds kort gebruik ik de Opera Mini browser op mijn Nokia E72. Op zich een fijne browser, maar ik kan alleen geen Youtube video's mee afspelen. Thoughts, anyone?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Opera mini kan geen filmpjes weergeven. De nieuwste versie (6) kan alleen de link openen in ingebouwde browser van het toestel. Maar dat doet hij dan op de laagste kwaliteit.

Ps ik heb een BlackBerry dus voor de Nokia zal het ongeveer gelijk zijn.