Welke ipod touch voldoet aan mn eisen?

-Ik wil zeker 32/16gb
-Alles moet wel goed werken bijv.bij de ipod touch 2g 4.2.1 werkt multitasking niet blijkbaar
-Liever een ipod touch die goedkoop is te vinden op marktplaats.(dus de ipod 4g is wel duur)
ik zat de denken aan ipod touch 1g maar daar kun je weer geen spellen op zetten omdat de hoogste ios 3.1.3 is.En als laaste de belngrijkste ik ga hem jailbreaken dus dat moet ook kunnen. THNKS.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ipod touch 3g en dan gewoon op MP kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De 3G bestaat niet met 16GB, enkel in 32GB en 64GB.

Verder kan de 3G alles prima nog aan, houd er alleen wel rekening dat met iOS 5 de kans bestaat dat de 3G niet meer wordt ondersteunt.

Ik zou niet voor de 2G gaan, deze is vrij achterhaalt op dit moment en is in verhouding met de nieuwere vrij traag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een ipod 3g 32gb want als je geheugen vol is kan je geen geheugen er bij kopen