Prepaid Blackberry curve zie beschrijving

Als ik een prepaid Blackberry curve koop, heb ik dan gratis internet overal zonder wifi?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

nee, dan moet je Blackberry Diensten erbij nemen. Kost €12,95 per maand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je dan wel pingen als je die Blackberry diensten erbij neemt?
Ik heb een bb curve prepaid bij vodafone gekocht en ik heb tot 01-07 gratis internet (onbeperkt) met ping en alles. Na 01-07 word het 12,50 per maand en dat word gewoon vaan je beltegoed afgehaalt en je kunt het ook uitschakelen als je wil, maar je kan dus gewoon pingen en hebt overal bereik met internet :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee.
Als je wel overal wilt internetten, zou ik vodafone nemen als provider. omdat je bij vodafone blox kunt nemen, zodat je voor een bepaald bedrag voor een bepaald bedrag mb aan internet kunt nemen. dit is veel en veel goedkoper dan zonder blox

Toegevoegd na 1 uur:
bij bron 1 zie je dat dat 12.50 per maand (bron 5). maar als je nu een bb heb je gratis blox tot 1 juli 2011. daarmee kun je wel pingen, maar let op: dit is maar 250 mb: je kunt hiermee dus niet uitgebreid en veel filmpjes enz. kijken, want dan ben je er binnen een maand overheen en moet je snel een nieuwe blox kopen.
je hebt ook nog 2 andere soorten internet blox, internet basis of smartphone Blox. maar met beide daarvan kun je niet pingen!!. het verschil is dat je bij basis 250 mb hebt(bron 3), en dat je daarmee geen video's e.d. kunt kijken. bij smartphone blox heb 1gb, en kun je dat wel.(bron 4)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeveel kost die Blox dan? En kan k dan ook gewoon pingen want dan heb ik geen Blackberry internet?