de nokia e71 draait op symbian.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Nokia e71 draait inderdaad op Symbian S60 3.1 Editie. Dit is meestal het geval in de E-series en N-series. Het enige nadeel ervan is dat het best een zwaar systeem is en een veel voorkomend probleem is ook dat de telefoon langzaam word of is door het systeem.

De e71 heeft hier minder last van, de kwaliteit van de menu's en andere onderdelen die worden weergegeven is iets verlaagd en hierdoor is hij soepeler in de bediening. Mag ik vragen waarvoor je het wilt weten? : ) niet nieuwsgierig hoor ;)