Wat is de beste voetbal app op I-Phone?

Ik heb diverse apps al geprobeerd. VI, Nu Sport, Voetbal Primeur... Ik zoek een voetbal app die goed is, overzichtelijk en up to date. Help me out!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

De app eredivisie kan je proberen. Deze app laat samenvattingen van de wedstrijden, commentaar van de coaches zien en tijdens een wedstrijd als er gescoord is komt het doelpunt gelijk op de app staan. Helaas moet je er wel voor betalen.

Je kan ook nog de app goal.com proberen. Hier staat veel voetbalinformatie op en ook veel filmpjes. Je kan de standen zien van verschillende landen. En ja kan live commentaar volgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uit eigen ervaring;

De VI lite app is prima! Zitten ook leuke video's bij van Voetbal international.
Mijn favoriet: voetbalprimeur. Deze is t meest actueel en wordt ook het
Vaakst geupdate. Helaas kost ie 1,59 maar dat heb ik er voor over. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mij bevalt de Uefa app heel goed :

http://itunes.apple.com/us/app/uefa-com-mobile/id326853634?mt=8

Groet:Zoekertje