nintendo ds heeft r4 kaartjes deze zijn er ook voor de 3ds, maar is er een kans dat er ook 3D spellen te downloaden zijn over een tijdje?

De nintendo ds series heeft r4 kaartjes deze zijn er ook voor de 3ds, maar zijn er nog geen 3ds spellen te downloaden is er een kans dat er ook 3D spellen te downloaden zijn over een tijdje? Want ik wil dan pas een 3ds kopen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja. Maar aangezien er nu nog heel weinig spellen zijn niet, dan zullen het er eerst meer moeten worden.

Toegevoegd na 4 minuten:
@ foto, ik deel mijne graag :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik denk het wel