De app store geeft geen update's meer weer

Er staat in mijn home screen 19 updates (van mijn ipod 4g) ik klik dan op de app store en dan op updates en dan komt er niks, ook niet na een kwartier wachten. Er staat ook NIET alle apps zijn up to date

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Dan kunt je app store op het moment geen internetverbinding maken. Even internet aan en uit, en anders je iPod aan en uit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Balen, wat geeft het voor melding? Of blijft hij gewoon heel lang laden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste wat je kunt doen is je iPod back-uppen, en hem daarna formatteren (reset'en)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eeeehm, als je zeker weet dat het reset'en niet heeft gewerkt. Kun ik je niks anders aanraden dan terug naar de Mac-store of mediamarkt. Daar kunnen ze je misschien verder mee helpen. Software reset'en etc. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top!:D
Switch anders even naar bijvoorbeeld 'Uitgelicht' en dan weer terug naar Updates. Dat wil vaak helpen.

Anders kun je in je multitaskbar (2x op de homebutton drukken) de App store sluiten en dan vervolgens weer gewoon via je homescherm openen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit heb ik ook!!!!! Al erg lang en het is heel vervelend. Ik druk dan op update maar dat wil niet lukken....

Wat wel lukt bij mij is: naar de zoekfuntie van iTunes gaan en dan die app zoeken die je wilt updaten, omdat het een update is, geeft die
Niet aan dat je hem al geinstalleerd hebt en dus kun je hem opnieuw installeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd, even helemaal uitschakelen en weer aan doen.
Dit gebeurd ook wel eens met m'n aaiphone Waarschijnlijk een Apple probleempje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat gebeurd er als je ze 1 voor 1 update inplaats van alles tegelijk.
Kun je ook nog proberen natuurlijk!
En anders zou ik er mee naar de winkel gaan, die mensen weten er erg veel van, en als ze het zelf niet weten, kunnen ze in hun systeem vaak wel wat vinden of informeren bij hun eigen servicepoint. Suc6.
Als opnieuw opstarten niet werkt, zou een hard-reset kunnen helpen. Dit doe je door je home-button en de hold-button tegelijk in te houden tot je iPod uit gaat en opnieuw opstart. Hierbij raak je geen gegevens kwijt maar herstelt hij de instellingen van je iPod.