Hoe weet ik of mijn iPod touch een 2g, of een 3g, is? Ik twijfel nogal.

Toegevoegd na 7 minuten:
iPod 8gb

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij 8GB heb je sowieso de 2G (of de 1G, maar uit je vraag zelf lees ik dat je zelf al wist dat het sowieso geen 1G is).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1g bestaat niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kom maar met een betrouwbare bron waarom hij niet zou bestaan. Officieel gezien bestaat er geen 1G van de iPhone, dat is bij de iPod Touch anders. Hier heb je 1 van de bronnen waarom die wel bestaat: http://en.wikipedia.org/wiki/IPod_Touch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met of zonder camera

Het beste antwoord

Als je een 8GB of 16GB hebt is het sowieso de 2G, als je 64GB hebt is het sowieso de 3G. Bij 32GB kan het allebei en is inderdaad een app noodzakelijk om erachter te komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een 3G 16gb. Dus wat jij zegt klopt niet helemaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zit jij toch fout, vanaf de 3G heeft Apple namelijk de 16GB eruit gekieperd. 8GB was toen nog te krijgen maar dan kreeg je de 2G versie (was ook beduidend trager), verder alleen 32GB en 64GB. Lees Wikipedia maar eens door, onder models: http://en.wikipedia.org/wiki/IPod_Touch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je overigens niet in de war met een iPhone 3G 16GB? Die bestaat wel, maar een iPod Touch 3G met 16GB bestaat toch echt zeer zeker niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2g is zonder camera 3G is met dus wat zit je te zeggen ik heb 8gb 3g
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1G t/m 3G is zonder camera, 4G is met. Ook jij kunt de Wikipedia pagina lezen, toch?

Andere antwoorden (1)

als je de app turbocharger (gratis) download, dan kun je het daarin zien staan.