Kan je ook YouTube filmpjes opslaan op je iPhone zodat je ze later offline nog eens kan bekijken??

Of zijn er hier apps voor en hoe werken die dan??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat kan, maar dan moet je hem eerst jailbreaken, dan kan je zo'n programma erop zetten. (volgens mij heet het Mixxtube ofzoiets) dan kan je filmpjes downloaden van Youtube.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan een filmpje thuis laden en dan kan je hem overal luisteren. Je moet alleen zorgen dat je YouTube niet weg klikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan wel via de pc. Met een programma als Youtube to iPod downloader zet je het youtube filmpje op je pc.
Vervolgens kun je het aan de iTunes bibliotheek toevoegen en synchroniseren.
Dan staat het filmpje onder videos en kun je het altijd kijken :)
Kimath