dat ronde knopje op mn iphone doet het soms niet en soms wel! echt raar weet iemand hoe dat zit?

als je op een app klikt(zoals twitter) en je wilt weer weg dan klik je meestal op het ronde knopje eronder maar bij mij gaat dat niet! hij blijft gewoon op die app ik snap het niet weet iemand het??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk zijn de contactpuntjes een beetje geoxideerd waardoor de home button niet meer goed werkt.

Dat wordt dus openmaken en schoonmaken, maar als er garantie opzit zou ik hem opsturen, of door iemand laten repareren die er verstand van heeft.