Hoe kan ik zorgen dat email die ik op mijn iphone heb gelezen ook als gelezen in mijn emailbox op computer staat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dan moet je geen POP gebruiken, maar SMTP. Dat is een van de keuzes in je mail account.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie inderdaad staan dat voor inkomende post mijn hostnaam pop3.live.com is. Kan ik dit gewoon handmatig veranderen door te typen, smtp.live.com? Thanks alvast he
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
yes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pop haalt het van de server af, smtp laat het staan. Je dus zowel op je telefoon als op je computer smtp kiezen. Gooi je op een van beide een mailtje wel, dan wordt het pas van de server verwijderd, en dus van de andere devices.
bamibal
12 jaar geleden
SMTP is bedoeld voor het verturen van mail, en heeft niets te maken met het ontvangen van mail.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk. Ik heb me vergist. Het is imap.
Dan moet je gebruik maken van het IMAP protocol, en niet van POP.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank voor je reactie :). maar moet ik dan dus pop3.live.com handmatig vervangen door te typen imap.live.com? of imap3.live.com? en moet ik ook nog iets op de emailaccount op mn computer doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat werkt alleen wanneer de mailserver van je provider dat ondersteunt.