HTC telefoon en JBL speaker

Is het mogelijk om een HTC telefoon aan te sluiten op een JBL dock?
Met een iPhone/iPod aansluiting? Is er een soort kabeltje ofzo iets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

ja, dat kan als je dock een 'jack aansluiting' heeft. met een 'jack tot jack' kabeltje zou het moeten lukken. Kijk wel of je dock zo'n aansluiting heeft en op je telefoon moet ook een 3.5mm jack zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, als je een 3.5 mm jack aansluiting aan beide kanten hebt (van het kabeltje dan) kun je hem er op aan sluiten, doe ik ook altijd met mijn laptop, tv, telefoon, ipod. s6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze kabel bestaat.. ik snapte je vraag meteen.. ik had dat zelfde probleem.. maar heb even wat moeten betalen maar heb nu wel iets wat hier (nog) niet te verkrijgen is,, Ps. het werkt super !!
op de volgende site heb ik die van mij besteld..