Ik wil een LOGITECH PURE-FI EXPRESS PLUS kopen, weet iemand of ik de iphone 4 met hard case kan plaatsen of moet de case steeds van de iphone af.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Kijk eens in de medimarkt ofzo daar hebben ze tientallen staan ook wel die logitech als je al je iphone hebt mag je kijken of die past
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een iPhone met case past over het algemeen nooit in een dock o.i.d.

Soms is er echter veel ruimte waardoor dat wel kan, dus even goed kijken voordat je hem koopt. Dat is overigens de reden dat ik mijn iPhone 4 in een pouch heb zitten in plaats van een case.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Das geen reactie.