Mijn iPhone 4 is vastgelopen en ik krijg hem niet meer aan de praat. Weet iemand hoe je die weer aan de praat kan krijgen? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

De homebutton en sleep/wakebutton ingedrukt houden totdat het Apple logo weer verschijnt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap niet waarom je downvotes krijgt, maar dit is inderdaad wel de oplossing bij 90% van alle iphone-wil-nie-starten problemen! Nienke, probeer hem een halve minuut op die manier in te houden :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Achja, zal wel komen omdat mensen zich vervelen. Maar inderdaad; Het werkt praktisch altijd, of er moet heel wat mis zijn met je iPod/iPhone. Pas dan zou ik hem in DFU zetten en herstellen, maar aan de reacties onder mij te zien vinden mensen dat eerder nodig. Het is het grondigste herstel wat je namelijk kunt doen.
Opnieuw aandoen of doe dit
Hou de aan/uit button en de home button ingedrukt 10 sec en dan haal je je vinger weg bij de aan en uit button en houd je nog 5 sec je home button in restore hem via iTunes voila
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt DFU modus? Dat is voor nu nog te extreem.
Het streepknopje bovenop en het ronde knopje onderaan tegelijkertijd kang ingedrukt houden.
Daarna weer aan zetten...
Succes!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is al gezegd bijna een kwartier geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar toen werden er termen gebruikt die niet iedere i phoner kent, dus ik dacht, ik zeg t nog ff op zn jip en jannekes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is m'n antwoord zo moeilijk? Het zijn termen die door iedereen, waaronder Apple zelf, wordt gebruikt voor deze knoppen en is dus makkelijk op te zoeken. Homebutton kent iedereen wel, sleep/wakebutton is verklaarbaar. Je iPhone zet je ermee in slaapstand en je haalt hem er ook weer mee uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, is wel makkelijk op te zoeken, maar schijnbaar niet voor de vraagsteller. En gv is juist voor duidelijke begrijpbare antwoorden.
En weet iedereen het... Neej. Ikzelf heb ook een i phone, kan er prima mee om gaan, maar n knopje/toets is een toets en niet meer of minder. Sleep wake knop, nooit van gehoord.... Sorry!
Ik heb de indruk dat ik je vekedigd heb met nijn antwoord, relax, waar gaat t over? Een paar knopjes...!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, is wel makkelijk op te zoeken, maar schijnbaar niet voor de vraagsteller. En gv is juist voor duidelijke begrijpbare antwoorden.
En weet iedereen het... Neej. Ikzelf heb ook een i phone, kan er prima mee om gaan, maar n knopje/toets is een toets en niet meer of minder. Sleep wake knop, nooit van gehoord.... Sorry!
Ik heb de indruk dat ik je beledigd heb met nijn antwoord, relax, waar gaat t over? Een paar knopjes...!
Wachten tot de batterij helemaal leeg is kan ook wel eens helpen. Daarna opladen en kijken of hij het weer doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aan de oplader leggen, dat werkt bij mijn ipod ook altijd