hoe krijg ik dit onbekende icoontje op mn blackberry weg?

ik heb sinds kort een raar tekentje in mn scherm van mn blackberry staan. ik heb overal al gezocht wat het zou kunnen zijn. het is een soort envelopje met het blackberry tekentje ervoor + een rood 1tje ofzo. heeft iemand een idee hoe ik dit weg krijg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Aarschijnlijk een bericht van blackberry of er is een update voor je bb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Log even in op je app world en ga dan naar my world. Kijk even of er daar bij 1 van je geïnstalleerde Apps dit tekentje terug te vinden is. Mocht dit niet het geval zijn heb je kans dat als je je batterij er een keer uithaalt en weer in doet, de melding ook verdwenen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je moet doen is ga naar berichten (niet email berichten) en klik dan op een berichtjr met het zelfde icoontje en weg is i
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een update voor een app
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik je toevallig CrunchSMS? Dit programma blokkeert je normale berichten. Om dit icoontje te laten verdwijnen, moet je de BB-toets ingedrukt houden en naar berichten gaan. Hier vind je de update.