Is het waar dat je een zwarte iPhone 4 kan laten ombouwen in een witte??

Ik heb weleens gehoord dat je je zware iPhone 4 kan ombouwen in het wit maar is dat waar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja dat is waar, dit is echter wel erg duur. Voor het vervangen van het voor en achterpaneel ben je minstens €200 kwijt. Ook zul je dit allemaal zelf moeten doen. Het openschroeven van m'n iPhone zou mij namelijk echt buikpijn bezorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan en kost 177 euro incl montagekosten.

Toegevoegd na 33 seconden:
Het kost 199,50. Ik keek verkeerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor het geld zou ik het er niet voor over hebben miss wachten tot de nieuwe iphone en die kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou voor dat geld je iPhone verkopen en een witte kopen op marktplaats. Kost het een stuk minder dan 200 euro, zonder dat je risico loopt dat er iets kapot gaat.