Bestaat er een iphone 2G?

Volgens sommige mensen bestaat er een iPhone 2G, is dit waar? Dat ie nooit in NL op de markt is gekomen...?

iPhone, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4, toch??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja, deze gebruik ik nu
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de eerste iphone wordt ook wel eens 2G genoemd, maar is eigenlijk een verwarrende naamgeving. 3G staat ook voor een type netwerkverbinding met telefoons. Voor veel apple apparatuur staat de G ook voor generatie en zou 2G zeggen dat het de tweede generatie iphones is, dat is in dit geval dus niet helemaal waar.

iphone1 = iPhone // iPhone 2G
iphone2 = iPhone 3G
iphone3 = iPhone 3GS
iPhone4 = iPhone 4
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(y) +1
De iPhone 2G is niet meer te verkrijgen maar heeft wel bestaan. De iPhone 3 is nu gratis te verkrijgen bij abonnementen, en de iPHone 4 is ook al weer uit maar nog duur. Er heeft ook een iPhone 1G bestaan en is ook niet meer te verkrijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De iPhone 2G was nooit verkrijgbaar geweest in NL